31.01.2019 | Persoonlijk Coachings Event

SiO-event op donderdagavond 31 januari 2019. Een inspiratiesessie omtrent persoonlijke coaching en een netwerkborrel.

Persoonlijke Coachingssessie

In het eerste kwartaal van 2019 stond het SiO-event in het teken van een persoonlijke coachingssessie. Deze sessie werd gegeven door de docenten Marjowella Stael en Sandra van den Heuvel.

Het kernkwadrant

Het kernkwadrant stond centraal tijdens de persoonlijke coaching. Door middel van dit kwadrant werden leden van de alumnivereniging uitgedaagd om hun uitdagingen en allergieën met elkaar te delen en te evalueren.

Netwerkborrel bij de Jongens van de Wit

Na de persoonlijke coachingssessie vond volgens traditie de netwerkborrel plaats bij De Jongens van de Wit. Onder het genot van een drankje en een hapje vloog de avond voorbij.

Word lid en neem deel aan de events

Lijkt het jou leuk om bij een van de volgende SiO-events aanwezig te zijn? Kom dan een keer sfeer proeven, je bent van harte welkom. Ben jij al overtuigd? Wordt dan nu lid van Alumnivereniging SiO.